Knasiga kojan var stängt

Nu har det gått 1 vecka sen senaste inlägget. Jag har hunnit jobba 1vecka skift. 2st nattskift och en helg med dagskift. Skönt att gjort bort den veckan, den veckan är den jag tycker minst om. Hatar dagskift, behöva kliva upp 04.45 på morgonen är inte riktigt min helg. Tacka vet jag nattskiften.
Vrickade foten på jobbet igår, är man klumpig så är man. Golven är ju inte dom bästa där precis, gropar överallt, högerfoten har jag vrickat så många gånger så den har blivit så försvagad, det behövs inte mycket för att jag ska göra det och igår hände det. Det var nästan det första jag gjorde igår så jag hade hela dagen att se fram emot. Det gjorde ondare och ondare ju senare på dagen det blev. Vågade inte ta bort skon och titta hur det såg ut förrän det var dags att gå och duscha. När jag väl tog av mig skon så började det värka, jag har ingen vrist och fotknölen är stor som en tennisboll (inte riktigt men nästan) :). Det känns bättre idag så jag har stora förhoppningar att det ska kännas bra igen när jag ska på jobbet på onsdag.

Nu när jag är ledig tänkte vi passa på att besöka Knasiga kojan. Vi skulle träffa Annelie, Tindra, Elicia och Liam där klockan 11 och strax innan vi skulle fara skulle Stefan visa Elias hemsidan dit vi skulle. Då såg vi att det var ju stängt på måndagar! Jahapp, vi får ta det imorgon istället.

Med barnen är det bara bra. Dom verkar ha väldigt roligt hemma med Stefan. Han är bättre på att hitta på saker med dom än vad jag är. Elias har t ex åkt barnens vasalopp i lördags. Ni kan läsa om det på Stefans blogg. Som vanligt så jobbade jag så jag missade det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0