Uppdatering i bilder om vad som hänt sen sist

Nu är det så länge sen har jag skrivit här så jag orkar inte skriva en längre uppdatering om vad som har hänt.

 Vad som har hänt sen sist är:


Resa till Kiruna

   

Julafton i Själevad

   
 


Nyårsafton i Bonäset


  
 

Sådär ja, nu är vi i nutid. Här på Hallbacken är det lugnt, Lova har fått feber men är sitt vanliga jag iallafall. Det kan komma perioder när hon är lite hängig emellanåt. Hon är inte förkyld eller nånting sånt, bara feber så det är kanske tänderna som spökar.
Annars är det bara bra med henne, har inte känt för att börja krypa än och tur är nog det. Jag tror vi får det väldigt tungt när hon väl börjar ta sig nånstans. Hon kör ju runt som en tok i gåstolen och öppnar alla lådor hon kommer åt.

Elias är som vanligt. Han fick en bilbana i julklapp som har tycker är väldigt rolig att köra med. Han vill ner till källaren hela tiden (bilbanan står i "gröna rummet").

Själv så börjar jag ju jobba om mindre än 1v. Jag har grym ångest över det men det släpper väl bara man kommer in i det igen. Jag är ju ledig så mycket så man hinner ju hitta på nånting iallafall.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul med lite uppdatering, va på tiden ;P hehe

2010-01-06 @ 00:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0