Vällingpremiär!

Ja, idag fick då Lova smaka på välling för första gången. Tänkte att det det börjar bli dags att se om hon dricker det med tanke på att jag ska på tjejkväll med jobbet den 9:de oktober. Det gick bara fint, hon sög i sig vällingen som om hon inte gjort någonting annat.
Det var skönt, ska börja byta ut en av amningen på kvällen till välling och så ammar jag henne en sista gång innan hon ska sova.
Är lite blandade känslor man har med det där att byta ut mål. Samtidigt som jag vill sluta amma så känns det ändå lite trist. Så jag håller mig kvar vid en amning innan läggdags tills vidare :).
Nu vet vi iallafall att det fungerar, så nu kan man vara borta nån kväll och veta att hon ändå får i sig mat. Man kan t om kanske gå på någon hockeymatch nångång ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0