Stefan hemma från jobbet

Idag blev Stefan hemma från jobbet, han har blivit jätteförkyld. Jag har kört Elias på dagis så nu är han där. Även han och Lova är lite snoriga men inte så farligt. Det märks mest på Lova när hon somnat för kvällen in hon somnat in ordentligt, hon vaknar några gånger och är helt hysterisk. Jag har klarat mig än så länge men jag tror inte det är långt borta, nästan kliar och det börjar kännas som att jag har bomull i huvudet.

Jag och Elias ska åka till Skokanonen när jag hämtat honom från dagis. Vi märkte att hans joggingskor är alldeles för små. Hans fötter måste ha vuxit ordentligt dom senaste månaderna. Det känns lite onödigt att köpa nu, knappt 2 månader kvar till vintern men samtidigt vill vi ju inte att han ska behöva gå med för små skor fram till dess. Får köpa lite större så kan man ju hoppas att dom passar även nästa sommar.

Annars händer det inte så mycket här just nu. Vi kämpar fortfarande på med GI-metoden och jag försöker att motionera varannan dag. Idag dock blir det nog ingenting, det är storm ute och sen när jag känner mig lite halvhängig. Kanske att det blir en liten promenad senare om det blåsten lugnar ner sig och Stefan orkar med att passa två barn.

Ni ska få några bilder på Lova





Kommentarer
Postat av: Emma

Va go hon är!

2009-09-09 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0