Söndag

Jahapp, idag var det söndag. Lova hade en jobbig natt inatt så jag fick inte sova så mycket. Eller jobbig och jobbig, hon vaknade några gånger. Hon somnade som vanligt kl 21 igår kväll men vaknade sen redan kl 01. Hon skrek så mycket så det slutade med att jag fick ge henne mat, hon som annars ha sovit till kring 06 innan hon har ätit igen. Sen vaknade hon lite titt som tätt hela natten så man fick ge henne nappen. När hon vaknade igen, typ 5 gången, kl 7 så gav jag henne mat och väckte sen Stefan och sa till honom att han får ta henne för jag behövde sova, var SÅ trött! Hon verkar ha blivit lite snorig och dessutom så är hennes högra öga lite svullet o rött så jag vet inte om hon fått ögoninflammation. Det rinner inget var men det är blött.

Nu har Elias och Stefan åkt till kempehallen och ska åka skridskor, även Elias lät lite förkyld i morse men det gick över så då skulle åka en stund iallafall.
Jag hade en liten tanke att jag och Lova skulle promenera dit men skippar nog det nu när hon är lite snorig och ögat är som det är. Inte för att det stör hennes humör. Dessutom så har jag fått ont i högra knät när jag har varit och sprungit, kände även av det när jag var och promenerade igår så jag får nog vila tills imorgon.

Nä, nu är Lova inte glad på den bristande uppmärksamheten. Ska se om jag får henne att sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0