Min tur

Jaha, då var det min tur att bli förkyld och feber. Jag kände av det redan igår. Igår morse kände jag ingenting, senare under dagen började näsan rinna mer och mer och till kvällen hade jag blivit förkyld. Nu i eftermiddag har även febern kommit.
Stefan däremot känner sig bättre, han ska nog gå på jobbet imorgon.

Elias vet vi inte riktigt vad det är med. Igår skrek och grinade han konstant från 16 tills vi gav upp och la han 19, han somnade kanske kring 20. Vad vi än gjorde så var det fel, han skulle inte äta, så när vi plockade bort maten så skrek han över det och när vi plockade fram maten igen så skrek han över det. Sen vaknade han 2ggr under kvällen och hade jätteont i munnen sa ha. Han höll på med tungan också, stack den in och ut hela tiden som en ödla. Stefan såg idag att han hade en rejält bitmärke längre in på tungan så det är nog boven i det hela. han har även varit gnällig idag också, det behövs inte mycket för att han ska börja grina men han är lite lättare att tas med idag. Nu är han och Stefan ute i lekplatsen.
Det är inte lätt att ha 2 barn och båda föräldrarna dåliga, fortsätter det såhär, att jag har feber även imorgon så får det nog bli en filmdag för Elias :).

Lova är väl den enda av oss som fortfarande är på sitt strålande humör, lite snorig är hon ibland när hon ska äta men det är ingenting som stör hennes humör.
Vi tog upp gåstolen och provade den igår och hon lärde sig fort vad hon skulle göra men hon tyckte inte det var jättekul att sitta i den.

Annars är hennes favoritsysselsättning att hoppa i hoppgungan. Där tycker hon om att hänga och studsa.
En annan sak hon tycker är roligt är att ligga under någon av babygymen. Här har hon lyckats dra sig neråt och tagit med sig babygymet. Hon brukar vanligtvis ligga PÅ fällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0