Negativt tänkande

Ska varna er redan nu att det kommer att vara en massa negativt i bloggen idag. Jag har inte vaknat på rätt sida idag, har inte fått sova så mycket sammanhängande sömn dom senaste 3 nätterna.Ooch inte hjälper det att Lova inte vill sova och är grining och ingenting hjälper för henne just nu. Nu sitter hon bredvid mig iallafall och är något sånär nöjd.
Hon har ju börjat med att inte vilja sova på kvällarna, hon har till slut somnat kring 23.30. Sen hjälper det ju inte mycket att hon bökar hela natten, det känns som att man inte får sova någonting. Egentligen borde man ju vara van med tanke på hur Elias var när han var liten men Lova har ju varit så snäll så man har inte haft en tanke på att hon ska börja böka.

Sen har jag dessutom fått tillbaka mitt eksem i ansiktet som jag inte haft på 7år. Är alldeles rödfläckig i ansiktet just nu, det är ju inte allför kul. Vet inte vad det beror på att den har kommit tillbaka, kan inte tänka mig att jag gjort nånting annorlunda som jag inte gjort på 7år.

Elias är väl den enda som håller humöret uppe, konstigt nog. Det brukar vara han annars som är den med humöret. Igår satt vi och tittade på Timrå-Modo och Elias spelade väl en hel match själv här hemma. Kan kör till och med ismaskin när det är paus. Hans favoritspelare är Timander, eller mander som han säger. Sen målvakten är han ju mäkta imponerad av också.

Ikväll ska jag iallafall på Varvsberget och äta middag med tjejerna på jobbet. Det ska bli skönt att komma hemifrån en stund.
Sen imorgon så Elias, Stefan och jag gå på hockey. Faster Emma ska passa Lova. Hoppas Modo spelar lika bra som dom gjort dom 2 senaste matcherna.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!!

Kul att du oxå har en sida...det visste jag inte...trodde bara Stefan hade...jobbigt när man inte får sova...känner igen det där...men det är bara att bita ihop...det vänder ju som tur är.



Ang detta med dina utslag...tänkte direkt på dieten du skriver om...det kan ju ha och göra med det...kroppen är ju utsatt för ngt nytt. Hoppas det blir bättre!



Vad duktig tjejen är som sitter lite själv! Meja är det full fart på nu med lära gå vagnen...står även själv en bra stund innan hon kommer på sig själv....då sätter hon sig! ;)



I morgon är det babysim igen...har ni gått på det med E? Det är mysigt!



Trevlig helg ! / Kicki

2009-10-09 @ 22:04:11
URL: http://www.dannekicki.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0