"Vi har ju pratat i 2 veckor"

Igår när jag och Elias hade gått och lagt oss och jag läst färdigt godnattsagan frågade jag om vi skulle prata en stund om vad han gjort idag. Då svarade Elias:

"Men mamma, vi har ju pratat i 2 veckor, jag orkar inte prata nu, jag är SÅ trött. Vi får ta det imorgon".

Vad säger man? Det var bara att pallra sig upp från sängen, starta cd-spelaren, säga godnatt och gå därifrån. Inte ens 3-årige sonen orkar prata med mig :).

Ikväll blir det fest med facket. Första festen på 1.5år för min del. Elias och Lova ska sova hos farmor och farfar och jag har separationsångest. Inte för jag tror att dom inte kommer att ha det bra där, för dom kommer och ha det toppen, dom kommer nog inte ens att sakna oss :), men det är första gången jag blir borta från Lova längre än nån timme sen hon föddes.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0