Helgen

Det har varit en hektisk helg denna helg. Det började med att vi var på stan på lördag förmiddag. Var på systemet för första gången på 1.5år. Det var inte mycket som hade förändrats där. Jag var även och vaccinerade mig. Har inte märkt av några biverkningar än av det. Lite ont i armen på söndagen men inget märkvärdigt.
Vi träffade på Lena och Conny på stan och dom tog med sig Elias och Lova hem till sig eftersom dom skulle sova där. Jag och Stefan åkte hem och gjorde oss i ordning och sen bar det av till en arbetskompis till mig på en liten förfest. Där fick vi äta sushi och hade det jättetrevligt.
For till Brux vi 18 åt god middag och drack lite till :). Men som småbarnsföräldrar som vi är så blev vi ganska trötta fort så Malin var snäll och körde hem oss, vi var hemma 23.15 :). Då blev det en dusch och sen sängen.
Vaknade på söndag med huvudvärk men mådde förövrigt bra så en alvedon sen var man fit for fight igen.
Vi åkte till Själevad och hämtade upp Conny och Elias sen åkte vi till arenan för att titta på J20 match. Det tyckte Elias var roligt :).
Senare på kvällen bar det av till Nordmaling och Levar hotell. Där blev det årets första julbord med Stefans släkt. Det var jättegott!

Lova har även fått sin tredje tand. Såg den idag. Eller det var Lena som hade sett under helgen att det var nog en tand på gång och hon hade alldeles rätt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0