Besök, Lova 8månader och förkylning

Den här veckan har vi haft besök av mamma och Tobias. Det har varit trevligt att få träffa dom igen. Jag och Stefan passade på att gå och titta på hockey tillsammans i tisdags nu när vi hade barnvakt. Det började bra för Modo men som så många gånger förr så tappade dom i sista perioden och fick "bara" 2-2 mot Djurgården.

Jag började känna av förkylning på måndag och på tisdag blev det bara värre och värre. Jag satt på hockeyn och kände mig som att jag var i en liten bubbla. Det blev värre när jag kom hem och när jag gick och la mig och natten så hade jag feber. Kände mig bättre på onsdag och torsdag kände jag mig nästan helt frisk. Nu känner jag mig dock sämre igen, har fått ont i halsen. Lova och Elias är oxå lite småsnoriga.

Lova har även hunnit bli 8månader under veckan oxå. Hon har börjat att klappa händerna om man klappar händerna åt henne. Då gör hon likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0