Pelletsbrännaren trasig!

I söndags märkte Stefan att pelletsbrännaren inte var igång. Det blinkade rött så han rengjorde pannan och körde igång den. Sen kom jag på igår att man kanske skulle titta om den är igång och såklart så var den inte det, det blinkade rött igen. Stefan försökte få igång den men den ville inte starta. Så Stefans arbetskompis, som är ganska kunnig på det, var hit och tittade på den och såg att det var en sak trasig. Fråga mig inte vad för jag har ingen aning, förstod bara att den var trasig :). Så nu skulle Stefan ringa till företaget som var här och installerade den så dom får komma och laga den. Det är tur att den är ganska varmt ute, vi har inte märkt nånting på värmen att den är trasig, vi lär väl märka det när vi får el-räkningen sen.

Annars har Elias varit på dagis idag. Han vaknade inte på sitt bästa humör och ville absolut inte på dagis. Vi blev sena som vanligt och när jag ska klä på Lova ytterkläderna så känner jag en frän odör, det var bara att byta blöja på henne.
Sen på dagis la sig Elias på marken och gallskrek när jag och Lova skulle åka hem, han skulle också hem sa han. Dagisfröken Åsa fick lyfta honom och bära honom till sandlådan. Det hade som tur var lugnat ner sig fort och varit bra sen.
Hmm, undrar vem han har fått det där ifrån, att lägga sig på golvet och skrika när han inte får som han vill? :) Inte är det från mig ;).

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. Hehe.. Äh, det räckte för mig ^^ hehe.. åh, fusk att du har böckerna kvar att läsa. är snart klar med sista boken :( usch.

jag är jätte nöjd. har itne hunnit fota porträtt med dem än, men har fotat lite annat och är nästan redan kär ^^ hehe

2009-08-26 @ 16:08:48
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0