Kirunaresa

Nu ligger Lova och sover och Stefan är och läser saga för Elias.

Imorgon åker jag med barnen till Kiruna. Stefan blir kvar hemma för han har börjat jobba igen efter semestern. Det blir intressant att se hur det går att åka bil 70mil med en 3-åring och en 5-månaders. Det får ni veta imorgon.
Elias är jag inte ett dugg orolig för, bara man har en DVD-spelare till hands när han blir less så kommer det att gå bra. Med Lova däremot är jag lite mer fundersam över hur det kommer att gå. Det är tur att mamma, pappa och Tobias oxå åker upp så man får lite hjälp. Mamma och min moster föler även med ner sen när vi ska åka hem så jag får hjälp på hemvägen. Vad skulle man ha gjort utan familjen?

Jag ska försöka att blogga lite varje dag om vad vi hittar på däruppe.

Dagen har gått åt till att tvätta och packa. Jag som vanligtvis har packat klart en vecka i förväg hade inte ens tvättat kläderna klart. Men nu känns det som att det mesta är packat och det blev "bara" 3 väskor. Det är konstigt att det blir lika mycket packning nu när det bara är vi 3 som ska åka, som det brukar bli om Stefan följer med. Hmm, undra vad det kan bero på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0