Inga bilder idag

Idag blir det inga bilder, har inte fotat nånting idag pga att vi inte gjort något speciellt.
Lova fick smaka på morotspuré men det var ingen hit. Hon såg ut som att hon hade orange skägg efter att hon ätit, det mesta spottade hon ut.
Vi var till min mormor en sväng på dagen och då fick vi lunch där. Sedan åkte vi till mina kusiner i Jukkasjärvi och hälsade på dom.
Vi stannade till på Coop och handlade på vägen hem och då tänkte jag att jag skulle köpa annan mat till Lova när hon inte tyckte om morotspurén. Då kom jag på att jag kan ju ta 5månaders-burk för hon blir ju 5 månader imorgon. Så imorgon får hon grönsaker och oxkött. 
Nu sover Lova och Elias badar.
Idag blev det ett väldigt tråkigt inlägg men jag hade inte större entusiasm idag för bloggandet. Har mitt bloggintresse redan svalnat?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Nej nej! Du har ju bloggat varje dag än va! Behöver ju inte vara bilder jämnt! Du sköter dig bra! :D Men attans, jag missade Lovas 5 månaders dag! buhu...du får ta bilder i morgon då!

2009-08-10 @ 19:59:45
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Hahah. erkänn att saknaden av mig för att du inte har någon blogg lust? ;) hehe...

Jag är ju inte där coh håller dig sällskap under kvällen! :D

2009-08-11 @ 03:58:54
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0