Hemma igen!

Ja, nu är vi hemma igen. Vi kom igår kväll. Resan gick jättebra. Elias gnällde lite mer den här gången så DVD:n kom upp snabbare. Redan efter Luleå fick han börja titta på film. Lova däremot bara sov och åt, det gick verkligen jättebra.

När vi kom hem till Övik så åkte vi direkt till brorsan som fyllde 25år. Där fick vi tårta. Mamma o moster skulle sova där och åka hem idag igen så vi sa hej då och åkte till Själevad och lämnade tillbaka Golfen som Stefan lånat över helgen.
När vi kom hem packade jag upp litegrann och barnen somnade ganska fort. Jag sälv var ganska så trött så när jag väl gick och la mig så tog det inte länge förrän jag somnade.

Kommentarer
Postat av: Merja

Det är jätte tyst här hemma, vet inte riktigt vart jag skall ta vägen, sitter en stund upp och vandrar en stund sätter mig igen. Saknar er jätte mycket. Varma kramar till er alla//Mamma

2009-08-18 @ 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0