En lugn dag

Idag fick jag sova ganska länge (kl 9.30) för Elias ville sova i mormor och morfars säng igår. Så pappa fick snällt sova på soffan inatt.

Efter att jag ätit frukost och gjort alla morgonbestyr så bestämde jag och mamma att vi skulle promenera till kyrkogården och besöka min farmor och farfars grav som jag inte varit till sen farmors begravning förra året.



När vi var där så började det spöregna så vi fick ringa pappa så han kom och hämtade oss. Vi åkte till min faster och fikade.

När vi kom hem så åkte Elias med mormor och morfar och handlade och jag gick för att lägga Lova, det slutade med att även jag somnade och mamma kom och väckte mig när maten var klar 1.5 timme senare.

Nu tittar Elias på Bolibompa och Lova ligger och snackar med den som vill lyssna :).

 

Ikväll blir det nog inget speciellt. Igår tittade vi på en till film, Bröllopsduellen. Den var ganska bra, lättsam. Men ikväll blir det nog ingen film. Man kanske skulle lägga sig i tid för en gång skull.


Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Såklart det måste bli film syrran! ;) hehe.. Eller måste jag titta på någon själv? :P tråkmåns

2009-08-09 @ 19:17:43
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Emma

åå faster längtar efter sötingarna!

2009-08-11 @ 15:54:31
URL: http://emmabloggare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0