En jobbig morgon!

Morgonen började med att Lova började böka ovanligt tidigt, jag tror klockan var kring 07.00. Så 07.30 gav jag upp och gav henne lite mat. Hörde i sammma veva att mamma och Elias klev upp (Elias vill ju sova med mormor så morfar får sova på soffan). Han hade tydligen varit vaken sen 06.00.
Lova blev lite småtrött efter att hon hade ätit så jag fick henne att somna om. Tyckte att vi bara sovit några minuter när hon vaknade igen men då var klockan 09.20. Fast jag fick sova ganska länge så kände jag mig inte alls utvilad.
Det första man fick se när man kom ner var en kille med hur mycket energi som helst och då blev man ännu tröttare.
Dessutom så har Lova blivit så otroligt mammig. Får inte gå många steg ifrån henne förrän det blir protester så det är bara att gå och bära på henne vart man än går (nästan).
Nu sover hon iallafall så man kanske skulle försöka få någonting gjort. Eller inte.
Ikväll ska vi iallafall och hälsa på min kusin och se hur stor hennes lilla busfrö har blivit. Har inte sett henne sen jul och sedan dess har hon hunnit bli 1år och prata en massa har jag hört att hon börjat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0