Det blev så sent igår

Ja, orkade inte blogga igår kväll. Vi tittade på "En shopaholics bekännelse" och det slutade så sent så jag gick och la mig direkt efter.

Igår gjorde vi inte så mycket mer än att vi på kvällen var och hälsade på min kusin Weronica, hennes sambo Jim och deras lilla busfrö Molly. Molly var väldigt nyfiken på Lova, "Bäbba dä" sa hon, i och för sig så sa hon "Bäbba" även till Elias.
Molly var inte ett dugg blyg, Elias däremot gick mest och såg sur ut och var jätteblyg. Molly stackarn sprang efter honom och ville leka men det ville inte Elias. Jag tror Molly tyckte han var ganska tråkig.

 

Elias mjuknade lite när han hörde att vi skulle få fika och sen fick han ju även paket. Det var det bästa. Som vanligt så var det full rulle på honom lagom till när vi skulle åka hem. Han hade hunnit med att dra ut alla Mollys leksaker på golvet så det såg ut som ett bombnedslag. Han gick även och pratade i telefon, han sa till och med till mig att vi inte kunde åka hem för han pratade i telefon med Anders.

När vi kom hem så var det bara att lägga dom som liven och sedan tittade vi på film. Min moster var även här.

Idag ska vi fira Elias. Han fyller ju år om 1.5 vecka men släkten häruppe ville också fira honom så då gör vi väl det :). Skriver ikväll om hur det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0