Benjamin Buttons otroliga liv

Elias och Lova somnade tidigt igår kväll så jag, Tobias, mamma och pappa tittade på en film, Benjamin Buttons otroliga liv. Den var 2.5timme lång och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag tyckte den var bra eller inte. Den började bra, lite seg i mitten och ännu bättre när den slutade. Den får nog ett ganska bra av mig.

Nu idag på förmiddagen tog jag och mamma med oss barnen och promenerade till stan. Mest bara för att ha någonting att göra. Vi tittade lite i dom få affärer som finns i Kiruna, jag provade lite jeansshorts men har man fött barn för bara 5 månader sedan så ska man inte prova kläder, man blir bara deprimerad när man inte hittar storlekar som passar.
Sen dagens höjdpunkt, FIKA! Man måste ju dränka sina sorjer över shortsprovningen med liten kladdkaka.

Nu sitter Elias och tittar på Madagaskar 2 och Lova ligger på golvet och pratar. Mamma klipper gräsmattan och pappa har varit  med Tobias bil i verkstan för att titta på den, den lät tydligen väldigt illa. Det var tydligen katalysatorn det var fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0